Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

αυτοι ειναι οι Μεγαλοι Ελληνες...

Ι.Κωλεττης (πολιτικος) : O πρώτος συνταγματικος πρωθυπουργος της Ελλάδας και ο πρωτος διδαξας, ο θετων τις βασεις του ελληνικου μοντελου ασκησης κυβερνητικης πολιτικης...

Ε.Καλουσης (δικαστης): Μας διδαξε οτι η δικαιοσυνη εχει μετρα και σταθμα , συγκεκριμενα υψος ανω του 1,80μ και διαστασεις 91 56 86...

Ηγουμενος Εφραιμ (ιερωμενος): Επιβεβαιωσε το ρητο του παππου μου "οταν κανεις δουλεια πανω απο 100.000δρχ να εχεις λογιστη και δικηγορο" και "πολιτικες πλατες" θα πω εγω...

Σ.Κοκκαλης (επιχειρηματιας) : πρωτος εδειξε οτι οι "νομοι της αγορας", οπως αποτυπωθηκαν στο εργο του Ανταμ Σμιθ, ειδικα στην Ελλαδα αλλαζουν με ενα Π.Δ.


ειδικη συμμετοχη

Εγω (πολιτης): Γιατι το παιζω ενεργος , αντιστασιακος , ανυποτακτος , μαχητης , και παντα κοιταω πως θα βολευτω...

1 σχόλιο:

ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

WGIBSON,

Μπορώ να διορθώσω ένα "τυπογραφικό" λάθος;

Μήπως το σωστό είναι:
"Εγώ (μαλάκας - πολίτης)"; Γιατί τα τελευταία χρόνια - ειδικά μετά την μεταπολίτευση - αυτά τα δύο πάνε μαζί.

Επειδή αντιλαμβάνομαι την πηγή της έμπνευση σου, αν υποψιαστώ ότι μεταξύ Σωκράτη, Πλάτωνα και λοιπών μεγάλων θα αναδειχθεί μεγαλύτερος Έλληνας όλων των εποχών ο Κωνσταντίνος Καραμανλής (ο ΘΕ(Ι)ΟΣ) εγώ θα ψηφίσω τον Καλούση!

Φιλικά,
Εγώ!