Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Ανωνύμου του Έλληνος...

Δεν έχω ανακάμψει από το 2008 και δυσκολεύομαι να τοποθετηθώ μέσα στο 2009. Κάτι τα κατάλοιπα του παρελθόντος, κάτι η «στραβή» είσοδος του 2009, δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.

Από τους ομό-Φουσκους ζητάω πίστωση χρόνου προς ανασύνταξη δυνάμεων. Θα κλειστώ μερικές μέρες ακόμα στον εαυτό μου και θα επανέλθω (σαν το παλιό σκίτσο στο «Ποντίκι» για τον Αυριανιστή που θα επανέλθει και θα ...).

Ωστόσο, από την μανδραγόρεια φάση μου με ξύπνησε η είδηση ότι στη Φούσκα εμφανίστηκαν και πληθαίνουν οι Ανώνυμοι.

Να υποθέσω ότι πλέον μας διαβάζουν και άλλοι εκτός από εμάς; Πλάκα θα έχει!

Αν κρίνω από το περιστασιακό και το απαίδευτο των σχολίων πρόκειται για περαστικούς και όχι για συστηματικούς επισκέπτες. Ο ένας μπέρδεψε τις γιαγιάδες (η δική μου είναι επώνυμη, Ανδρονίκη την λένε και βλέπει καθαρά προς το μέλλον, όπως Karamanlis, από την ιστορία της στο Ε.Α.Μ. αμφιβάλλω αν και στα 88 της θα καθόταν να την «μαγκώσουν» τα Μ.Α.Τ.), ο άλλος βάζει ταμπέλες σε ότι δεν του γουστάρει (ναι! όλοι δεξιοί είμαστε εδώ, αν δε σου γουστάρει τράβα αλλού), ο παλιότερος (ο οποίος μοιάζει με ανώνυμο φίλο προβοκάτορα) σχολιάζει ασύντακτα και ανορθόγραφα τις λογοτεχνικές μας επιδόσεις και την πρωτοτυπία μας.

Μήπως πλάκωσαν αναγνώστες (αυτοί οι 2-3 ανώνυμοι) και είναι καιρός εμείς να την κάνουμε;

Είχε και η μοναξιά τα μεγαλεία της!

Φιλικά,

Γ.Κ.

Υ.Γ. 1: Είμαι και εγώ δεξιός γιατί παρά τους μη αποδεκτούς από εμένα (πολιτικά και ηθικά) συμψηφισμούς του Η.Θ. έχει δίκιο στην διαπίστωση του: αποτελεί διαρκή παθογένεια της αριστεράς η συχνά κοντόφθαλμη και μυωπική προσέγγιση των διεθνών θεμάτων. Το γεγονός ότι το Ισραήλ τελεί εν αδίκω και έχει ξεπεράσει κάθε όριο (με όρους πολιτικούς, στρατιωτικούς, ιστορικούς, ανθρωπιστικούς και διεθνούς δικαίου) δεν καθαγιάζει αυτόματα καμία Χαμάς και καμία εξτρεμιστική κίνηση από την Παλαιστινιακή πλευρά (αν και μπορεί να την ερμηνεύει). Ωστόσο, φίλε Η.Θ. το αυτό ισχύει και αντίστροφα: κανένας πύραυλος δεν καθαγιάζει την σφαγή αμάχων και παιδιών (μπορεί όμως να την ερμηνεύει).

Υ.Γ. 2: Είμαι και εγώ δεξιός γιατί δεν αναγνωρίζω σε κανέναν αριστερό το τεκμήριο της πολιτικής ή ηθικής αθωότητας (λεπτομέρεια: δεν το αναγνωρίζω σε κανέναν άνθρωπο, ούτε σε μένα).

Υ.Γ. 3: Είμαι και εγώ δεξιός γιατί αναγνωρίζω το δικαίωμα της κριτικής μόνο σε αυτούς που το κατέκτησαν παράγοντας, δημιουργώντας και ανοίγοντας διάπλατα τις πόρτες στην κριτική. Οι παρατηρητές, οι απαίδευτοι και αυτοί που δεν συνηθίζουν να συνεισφέρουν καλά θα κάνουν να μείνουν παρατηρητές μέχρι (παρατηρώντας) να μάθουν πως μπορούν να συνεισφέρουν. Τότε η κριτική τους (όσο σκληρή και να είναι) θα είναι ευπρόσδεκτη γιατί δεν θα την χαρακτηρίζει η αβελτηρία του καφενέ και του χαβαλέ.

Υ.Γ. 4: Φύσει και θέσει είμαι άνθρωπος που προτιμάει τους χαμηλούς τόνους. Δεν με ενοχλεί η κριτική αν και η εύστοχη κριτική με αρρωσταίνει (μέχρι να εξαλείψω τα αντικειμενικά αίτια της). Ωστόσο αυτού του είδους η εύκολη κριτική που συνηθίζεται από πολλούς «ανώνυμους» στην μπλογκόσφαιρα αλλά και πολύ κόσμο σε καφενέδες, πεζοδρόμια και τηλεοράσεις με αηδιάζει. Είναι πολύ ευκολότερο να κρίνεις παρά να δημιουργείς. Και καλώς ή κακώς οι περισσότεροι κριτικοί (σε όλες τις σφαίρες της ανθρώπινης δραστηριότητας) είναι αποτυχημένοι δημιουργοί. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι: κάποιοι είναι ταγμένοι για δημιουργοί κάποιοι για κριτικοί. Να ένας ακόμα λόγος που είμαι και εγώ δεξιός.

Υ.Γ. 6: Backbencher και Νίκο, έχει πιο πολύ πλάκα αν το σχόλιο του Ανώνυμου ήρθε παρά το γεγονός ότι διάβασε όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις (που κάποιες εξ αυτών - νομίζαμε - θα μας έσωζαν ως «δήλωση μετανοίας» προς αριστερό κριτή)!

Υ.Γ. 7: Υποκλίνομαι στον πλούτο της Δημοτικής: πως λέγεται στην καθαρεύουσα το «άντε και γαμήσου» ώστε να έχει την ίδια λεκτική και εννοιολογική αξία;

Υ.Γ. 8: Τα υστερόγραφα ήταν η ανάρτηση (και ανάποδα)...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, θα ήθελα να κάνω μια σειρά από σχόλια για τα Υ.Γ. σου:

Θα ξεκινήσω από το εξής:
ξέχασες να γράψεις το Υ.Γ.5 και για αυτό δεν μπορώ να «ασκήσω κριτική».
8. ή έχεις πολύ χιούμορ, ή το σκέφτεσαι πολύ το ζήτημα και θα την κάψεις την ρημάδα την φλάντζα.

3. Δεξιός είσαι και φαίνεσαι τελικά αφού σκέφτεσαι υπεροπτικά. Δεν μετράει μεγάλε το ποσόν της συνεισφοράς, αλλά η συνεισφορά η ίδια, ότι μέγεθος και να έχει. Μετράει, δεξιέ που είσαι και φαίνεσαι, η προσπάθεια, όποια κι αν είναι αυτή. Δεν με ενδιαφέρει παραγωγέ/δημιουργέ να γίνει ευπρόσδεκτη η κριτική μου από ένα άτομο που δεν είναι χαβαλετζής. Η σοβαροφάνεια είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό που βιώνουμε όσοι το καταλαβαίνουμε κάθε μέρα και κάθε λεπτό στον κόσμο που ζούμε και μεγαλώνουμε τα παιδιά μας και δυστυχώς δεχόμαστε Αβίαστα, Αβάδιστα, Αβασάνιστα, όπως δεχόμαστε την ανάρτηση του Η.Θ. Άλλωστε, εγώ μόνο ένα σχολιάκι έκανα……

2. Είσαι πολύ σκληρός με τον εαυτό σου δεξιέ που είσαι και φαίνεσαι και θα το κάψεις το ρημάδι όπως προείπα.

4. Να υποθέσουμε δηλαδή δεξιέ που είσαι και φαίνεσαι, ότι εδώ μέσα είσαστε όλοι επιτυχημένοι δημιουργοί και δεν ασχολείστε με το να κάνετε κριτική αυτών που γράφονται στην φούσκα… Ξυπνάτε γλωσσόπληκτοι μάγκες και ξεκαβαλήστε από το άλογο. Άστε το αργό τέμπο και τους χαμηλούς τόνους και κοιτάξτε τι γίνεται γύρω σας. Διαβάζω αρκετά blogs και δεν γράφω σε κανένα, εξ ου και η ανωνυμία μου και σου λέω πως πολλοί από εσάς εδώ στην φούσκα έχετε vibrato εκ φύσεως στον λόγο σας. Χρησιμοποιείστε το σωστά.

7. Αν καταφέρεις και βρεις αντιστοίχιση στην λεκτική και εννοιολογική αξία της ευχής που μου δίνεις, στην καθαρεύουσα, ψάξε σε παρακαλώ και το «ανέβα πάνω και κουνήσου».

Να γράψω κι εγώ κανένα υστερόγραφο, έτσι, για πλάκα (όχι για μένα, για την φουκαριάρα την συνείδηση μου):
Υ.Γ.1 ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΩΑ.(και σε πληροφορώ ότι δεν έχω κόλλημα με το σεξ – για να μη με πεις γαμίκο)

Υ.Γ.2 Αν θες, θα μπορούσαμε να αναλύσουμε το 1.

φιλικά,
το δικταμο