Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Δελτίο καιρού...

Κάνω το μεταπτυχιακό μου στο εταιρικό δίκαιο, γι’ αυτό εξαφανίστηκα.

Έτσι όπως το πάω σύντομα θα κάνω εργαστηριακά μαθήματα πτωχευτικού δικαίου (ο νέος πτωχευτικός κώδικας στην πράξη).

Όπως θα έλεγε ο φίλος και δικηγόρος μου Νίκος, αποδεχόμενος το παράλογο της ύπαρξης, για άλλη μια φορά επέλεξα την εμπιστοσύνη, το ρίσκο, το άγνωστο. Δεν βλάπτει να δίνουμε μια ευκαιρία στους ανθρώπους, αρκεί να ξέρουμε που πάμε ή που μπορεί να πηγαίνουμε.

Φίλε Νίκο, στα καταστατικά δεν θα σε κουράσω, για τα διαζύγια αμφιβάλλω. Κράτα τις δυνάμεις σου.

Και εκεί που τελείωνα τα της περίληψης για ΦΕΚ, μου ήρθαν κακές σκέψεις: ο Η.Θ. άρχισε να με κατατρέχει (ναι ακούω φωνές).

Καταστατικά και Φούσκα; Καπιταλισμός και επανάσταση; Πως ταιριάζουν όλα αυτά;

Ditto: αποδέχομαι το παράλογο της ύπαρξης, συμπλέω με τις αντιφάσεις της.

Τα καταστατικά είναι για να εξευμενίζουν την (φιλ)ελεύθερη φύση του φίλου Backbencher. Φίλε, Όθωνα, μην ακούς τι λέμε και εμείς μια από τα ίδια είμαστε. Απλά δεν μπορούμε να το ανεχτούμε!

Βλέπω τον Η.Θ. να γελάει ειρωνικά μαζί μου. Και το χειρότερο, δεν υπάρχει τίποτα να του πω, τίποτα να του αντιτείνω: έχει σε όλα δίκιο!

Και εκεί που ήμουν έτοιμος να παραδώσω τα όπλα εξαιτίας ενός καταστατικού (κάτι σαν το παιδί που το έπιασαν με το βάζο το γλυκό ανοιχτό) είχα κάτι περίεργους επισκέπτες που ήρθαν να με σώσουν.

Από ντροπή δεν αναφέρω τα ονόματα τους. Εγώ δεν θα μπορούσα να τους φτάσω. Σύγκριση δεν υπάρχει.

Κανένας τους δεν ξεκίνησε φτωχός και πεινασμένος. Όλοι τους κατέληξαν νεκροί.

Κανένας δεν πέθανε χωρίς σκοπό. Όλοι τους κατάφεραν να αλλάξουν την ιστορία.

Ηγετικές φυσιογνωμίες. Μικροί και μεγάλοι επαναστάτες.

Δεν υπολόγισαν το βιός τους. Τους ανθρώπους σκέφτηκαν.

Δεν ξέρω αν στην γενιά μας προλαβαίνουμε να εξιλεωθούμε για αυτές τις λίγες δεκαετίες καλοπέρασης.

Κάτι έρχεται.

Αν δεν είμαστε εμείς θα είναι τα παιδιά μας. Σε κάθε περίπτωση ελπίζω να μετρήσουν οι άνθρωποι.

Στην ατέρμονη ακολουθία της οικογένειας, στατιστικά οι Γιώργηδες ήταν οι «μαζεμένοι» νοικοκυραίοι και οι Παναγήδες τα ατίθασα πνεύματα. Μπορεί ένας Παναγής να μας ξελασπώσει...

Κι όμως, για άλλη μια φορά ζω τη ζωή μου και εγώ είμαι αλλού...

Και ο καιρός είναι κόντρα. Τρικυμία.

Μη φοβηθείς!


Γ.Π.Κ.


Υ.Γ.: Παράκελσε: όχι αυτό που έρχεται, το επόμενο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: