Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

150-151-152(ΔΑΙΛΑΚΗΣ)

Υπό κανονικές συνθήκες (Κ.Σ. για όσους διάβαζαν χημεία) ,δεν είναι ούτε του ενδιαφέροντος ,ούτε και του διαμετρήματός μου να σχολιάζω κινήσεις ή λεγόμενα Ελλήνων πολιτικών ανδρών του σήμερα.
Και ο λόγος δεν είναι ούτε ότι θεωρώ εαυτόν ,"ανώτερο" κάθ'οιονδήποτε λόγο από κάποιο άλλο συνάνθρωπο ,ούτε φυσικά επειδή δεν είμαι πολιτικοποιημένος.
Απλά θεωρώ ότι εγώ είμαι "πολιτικό όν"-κατά την Αριστοτέλεια θεωρία ,ενώ οι περισότεροι Ελληνες πολιτικοί ,όχι..(βλ.Ρουσσόπουλοι ,Δαϊλάκηδες ,Καρατζαφέρηδες κ.α.).Ως εκ τούτου δεν αποτελούμε συγκρινόμενα μεγέθη (πατάτες #φασόλια).
Και εξηγούμαι.
Τον τελευταίο καιρό ,ζούμε μια εξαιρετικά αβέβαιη περίοδο παγκοσμίως.
Μπορεί να είναι η πτώση του καπιταλισμού(βλ.πτώση Κομμουνισμού το 1989) ,ή μια προπολέμια περίοδος ,ή απλά ένα νέο κόλπο ανακατανομής των εισοδημάτων προς τα άνω(βλ Ελληνικό χρηματιστήριο 1999).
Μαθαίνουμε καθημερινώς για αυξήσεις ,συγχωνεύσεις ,πτωχεύσεις ,και ένα σωρό οικομικές συναλλαγές ,με τις οποίες δεν είμαι οικείος.Ολες οι κυβερνήσεις πάντως ,βρίσκονται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Στην Ελλάδα όμως ,έχουμε δώσει μια μαθηματική διάσταση στην πολιτική κρίση.Με αρωγό τις "δημοσκοπήσεις" και καταμετρητές τα κανάλια ,μετρούμε στον πολικτικό μας άβακα.>>150+Τατούλης=151+Δαιλάκης=152-Ρουσσόπουλος=151+Καραντζαφέρης=152-Παπανδρέου=151-Αλαβάνος=150<<ΤΕΛΕΙΑ
Τέλεια!!
Η παγκόσμια κρίση είναι εδώ ,και οι Ελληνες πολιτικοί ,μαθαίνουν την αριθμητική!!!
Ως συνήθως έχουν βάλει το προσωπικό ,πάνω από το κοινό συμφέρον.Δεν είναι υπηρέτες του λαού που τους ψήφισε αλλά δούλοι των μικροκομματικών συμφερόντων.Γι'αυτό και εγώ δεν τους θεωρώ πολιτικά όντα και δεν τους συγκρίνω μαζί μου.
Οι καιροί ,πιστεύω ,απαιτούν ομοθυμία ,ομόνοια ,"κοινόν νού" ,και συνεργασία όλων.Και των καλυτέρων.Ειναι οι εποχές που γεννιούνται ηγέτες.
Οσον αφορά εμένα ,είμαι ένας απλός στρατιώτης μιας ανθρωποκεντικής επιστήμης.Οποιος με έχει ανάγκη ας με πάρει ένα τηλέφωνο και μετά ας με πληρώσει με ένα χαμόγελο.Οι καιροί είναι χαλεποί και όλο και περισσότεροι άνθρωποι εκεί έξω ,έχουν ανάγκη την βοήθειά μας.Ούτως ήάλλως σε λίγο χρήματα δεν θα έχει ουδείς.
Και μην με βάλετε να σας πω ,ποιόν Ελληνα πολιτικό θεωρώ "Αριστοτέλειο πολιτκό ον".Αυτός πολύ απλά θα λάβει την ψήφο μου.

2 σχόλια:

Νίκος είπε...

Δεν μπορώ παρά να χαιρετίσω τον αγαπητό σε όλους παράκελσο. Νομίζω ότι απολαύσαμε την πρώτη ανάρτησή του μετά το ευτυχές γεγονός του Αυγούστου. Καλως (ξανα)ήρθες παράξενε στον τόπο μας...

Όσο για τη σύνδεση πολιτικής και μαθηματικών, την βρήκα εύστοχη. Αυτό που δεν βρήκα πουθενά στην εξίσωση είναι το όνομα της Αλέκας.
Είπαμε ρε παράκελσε να γουστάρεις την Περεστρόικα, συ όμως το παράκανες!!!

Ανώνυμος είπε...

αγαπητε Νικο
πρεπει να γνωριζεις οτι τα πραγματα εχουν αλλαξει απο οτι τα γνωριζαμε στο σχολειο
Γνωριζαμε ,λοιπον απο τα μαθηματικα ,οτι υπηρχαν δυο ακρα-το μειον(-) και το (+) απειρο.
Νεωτερες θεωριες (κυριως στη Φυσικη),υποστηριζουν ,οτι αυτα τα δυο ακρα συναντιωνται ,στον ευρυτερο χωροχρονο.
Νομιζω οτι στην συγχρονη πολιτικη σκηνη ,με τις πολλες πολιτικες 'κωλοτουμπες" ,και τους πολιτικους αποπροσανατολισμους των νεωτερων χρονων ,τα ακρα.....συγκλινουν.
Θα επανελθω με εξηγησεις αργοτερα